reklama

Odškodnenie klientov nebankoviek alla nepadlo Lotto

Tuto nedelu som pozeral televiziu a vsimol som si, ze v Lotte sa hra o cca 300 milionov. Dat dvadsat korun a ziskat tristo milionov. Tato vidina vo mne vzbudila delirium (pozn. autora - pobluznenie). Nasadol som do auta a siel si podat tiket.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

S napatim som cakal na vecernu hodinu a s nou i vysledky. Vysledok prisiel. Nevyhral som. Sklopil som hlavu a povedal si, ze nevadi. Dnes som cital clanok, ze ludia z nebankoviek chcu byt odskodneni statom. Tak mi napadlo, ze ak odskodnia ich, mohla by vlada odskodnit i mna. Vtedajsia ministerka financii (pozn. autora - Brigita Schmognerova) upozornovala obcanov, aby tam peniaze nevkladali, pretoze moznost 30 % vynosu je nerealna. Niektori vsak tieto jej rady neakceptovali a prisli o svoje peniaze. Mne tiez brat povedal, aby som to nepodaval ze i tak nevyhram. Ja i klienti nebankoviek sme boli upozorneni. Samozrejme, ze porovnavat mojich 20 korun a niekoho celozivotne uspory sa neda, ale bola to len vlastna neuvazenost, ktora ludi pripravila o peniaze.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak by vlada klientov odskodnila, tak mam vyborny plan ako zbohatnut. Len tak si budem vkladat peniaze niekde do rizikovych fondov a ked mi nahodou nezarobia tak poprosim vladu, aby mi vratila moje peniaze pretoze som o ne prisiel. Pri najhorsom skoncim vzdy na nule....

Matúš Beníček

Matúš Beníček

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Student Fakulty Managementu Univerzity Komenskeho v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  Co sa deje na SlovenskuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu